НОВИЙ СЕРІЙНИЙ ДВИГУН VC-TURBO
Людина здатна на багато що — по-спринтерському вирватися вперед або пробігти марафон. Дві протилежні сили об'єднуються в одній формі. Вважалося, що так не буває в автомобілебудуванні. Але тепер все інакше. Зустрічайте новий двигун INFINITI VC-TURBO — перший в світі двигун зі змінним коефіцієнтом стиснення, здатний трансформуватися в залежності від ситуації для оптимізації потужності та ефективності.
Через більш 20-ти років науково-технічної роботи він став великим технологічним проривом. А технологія VC-TURBO (Variable Compression-Turbocharged) в цілому відкрила нову главу в історії двигунів внутрішнього згоряння. Понад 100 прототипів пройшли випробування на шляху до створення справді інноваційного бензинового мотора. Завдяки системі, здатної адаптувати висоту ходу поршнів, новий двигун плавно перемикається між коефіцієнтами стиснення 8:1 і 14:1. Більш низькі значення забезпечують високу потужність і крутний момент, а високий коефіцієнт стиснення знижує витрату палива. В результаті двигун демонструє вихідну потужність 4-циліндрового турбодвигуна і витрату палива, характерну для дизельних моторів, і відкриває новий етап в сегменті двигунів внутрішнього згоряння.
НИЗЬКИЙ ТИСК
Наче професійний спринтер, багатоважільна конструкція двигуна нарощує міць, коли ви натискаєте педаль газу:
- хід поршня скорочується,
- камера згоряння збільшується,
- тиск знижується,
- потужність двигуна зростає.
ВИСОКИЙ ТИСК
Подібно широкому кроку марафонця, багатоважільна система розширюється, коли ви відпускаєте педаль газу:
- хід поршня збільшується,
- камера згоряння зменшується,
- тиск зростає,
- ефективність двигуна зростає.
ПЕРЕВАГИ
Новий двигун не тільки підлаштовується під ваш стиль водіння, але і має ряд інших важливих переваг:
- легший і компактніший традиційних двигунів зі схожими характеристиками;
- ефективність за рахунок скорочення витрати палива;
- значне скорочення викидів в атмосферу;
- зменшення рівня шумів і вібрації.