QX Monograph
  • INFINITI посилює зв'язок з клієнтами та підтримує продуману гостинність у всіх сферах взаємодії
  • Новий стиль дилерських центрів, натхненний Японією, забезпечує бездоганний та незабутній досвід
  • Завдяки оновленому логотипу бренд набуває динамічного виміру, а його візуальна ідентичність стає ще більш виразною
  • Новий мультисенсорний фірмовий почерк створює новий рівень зв'язку з покупцем за допомогою запаху та звуку

 

ЙОКОГАМА, Японія — INFINITI оголосив про повне оновлення бренду з метою посилення зв'язку з клієнтами та забезпечення «продуманої гостинності» у всіх сферах взаємодії.

 

Центральне місце в цьому процесі займає новий глобальний стиль архітектури дилерських центрів, що поєднується з оновленим логотипом бренду та новим мультисенсорним фірмовим почерком.

 

Новий зовнішній вигляд і відчуття надихаються японською спадщиною бренду і відображають давнє переконання INFINITI, що особистий і корисний досвід важливіше, ніж просто автомобіль.  

 

«Оновлений зовнішній вигляд і відчуття підносять фірмовий стиль власності INFINITI та створюють основу для нової яскравої ери бренду», — зазначив Асако Хошино, виконавчий віцепрезидент Nissan Motor Co., Ltd. «Ми віримо, що справжня розкіш полягає у простоті, індивідуальності та незабутності. Ці оновлення спрямовані на забезпечення глибшого зв'язку з нашими шановними клієнтами».

 

Нова архітектура дилерських центрів

 

Нова архітектура дилерських центрів INFINTI, розроблена глобальною командою дизайнерів INFINITI, що базується в Ацугі, Японія, поєднує в собі чистий, мінімалістичний зовнішній вигляд з відкритим, наповненим світлом внутрішнім простором. Ключ до втілення в життя фірмової концепції INFINITI «Повний досвід володіння», полягає в тому, що компанія прагне запропонувати простори, які дають шановним клієнтам можливість зв'язатися і взаємодіяти з брендом.

 

Надихаючись філософією японського дизайну, нова архітектура віддає данину поваги багатій спадщині бренду, забезпечуючи при цьому по-справжньому захоплюючі враження для клієнтів.

news

Загальний дизайн втілює японську концепцію «Ма», філософію, яка передбачає наявність простору між речами. На відміну від західної концепції мінімалізму, Ма сприймає порожній простір як доповнення, що забезпечує баланс між усіма елементами.

 

Зовнішній вигляд фасаду має характерний глибокий карниз уздовж лінії даху, який цілеспрямовано створює тінь і контролює потрапляння прямих сонячних променів у виставковий зал. Усередині шоурум було переосмислено, щоб посилити відчуття простору і підтримати безперешкодний шлях до клієнта.

news
news

«Ми поставили перед нашою талановитою командою дизайнерів завдання створити оновлене середовище дилерських центрів, яке відображає нову еру INFINITI», — говорить Сем Сінь, генеральний директор міжнародного підрозділу бренду INFINITI.

 

«В результаті вийшов світлий, привітний простір, де клієнти можуть відчути продуману гостинність при взаємодії з нашим брендом».

 

Дізнайтеся більше про нову архітектуру роздрібної торгівлі INFINITI ТУТ.

 

Оновлений логотип бренду

 

З моменту заснування INFINITI в 1989 році логотип бренду надихався нескінченною дорогою до горизонту, відображаючи спрямованість вперед бренду, народженого, щоб кинути виклик традиціям, а також водіїв з таким же ставленням до справи.

news

Оновлений логотип, представлений в четвертій ітерації в історії бренду, робить більший акцент на «нескінченній дорозі» і лінії горизонту, доповнений зміненим інтервалом між знаками INFINITI, що візуально підкреслює горизонт.

 

«Наша мета полягала в тому, щоб тонко еволюціонувати логотип INFINITI на підтримку нової яскравої глави, яка чекає на нас попереду», — сказав Альфонсо Альбайса, старший віцепрезидент з глобального дизайну. «Роблячи особливий акцент на точці, де нескінченна дорога перетинається з горизонтом, ми демонструємо наше тверде прагнення завжди дивитися в майбутнє і відкривати нові горизонти». 

news

Нова тривимірна емблема INFINITI буде прикрашати серійні автомобілі майбутнього, додаючи їм глибини та виражаючи динамізм, рух і потужність. Візуально фокусуючи увагу на передній частині майбутніх автомобілів INFINITI, логотип сміливо сповіщає про їх наближення за допомогою підсвічування, яке підкреслює яскраву дорогу, що веде до горизонту. 

 

Дізнайтеся більше про оновлений логотип бренду INFINITI ТУТ.

 

Новий мультисенсорний фірмовий почерк, що надихає

 

Враження завжди краще запам'ятовуються і стимулюють, якщо в них залучено більше, ніж одне почуття. На додаток до оновленої візуальної ідентичності, INFINITI сьогодні представляє новий мультисенсорний фірмовий почерк, що охоплює запахи та звуки, для створення ще одного виміру зв'язку з клієнтами.

 

Новий фірмовий аромат нагадує про японський ліс

 

Аромати можуть переносити людей до спогадів як про вже відвідані місця, так і про ті, які вони можуть тільки уявити. Щоб донести тонке відчуття Японії — джерела натхнення для INFINITI — до гостей по всьому світу, бренд анонсував новий фірмовий аромат для використання на заходах бренду, а також для додаткового розповсюдження в торгових залах.

news

Новий фірмовий аромат INFINITI одночасно пробуджує і заспокоює, відображаючи протилежності, що працюють в гармонії, аби створити щось набагато глибше. Аромат нагадує японський ліс з відтінками дерева хінокі (японський кипарис), сугі (японський кедр) і юзу (японський цитрус). Фірмовий аромат INFINITI створений майстром-парфумером в Японії та на 100% складається з екологічно чистих і натуральних компонентів. 

 

Новий фірмовий звук поєднує в собі людський голос і звуки Японії

 

Щоб передати відчуття INFINITI через звук, сьогодні бренд випустив власний майстер-трек під назвою «Момент спокою», який послужив основою для нового звукового  логотипу, а також для використання в майбутніх рекламних кампаніях бренду і в салоні автомобіля. 

news

Звуковий логотип створює відчуття очікування, поєднуючи потужні японські музичні елементи з більш спокійними звуками для забезпечення гармонійного балансу. Барабан тайко, втілення людської продуктивності та сили, контрастує з м'яким фуріном (японським вітровим дзвіночком), інструментом, на якому грає лише вітер, щоб додати рівня спокою та витонченості. Відповідно до цінності бренду INFINITI «Людина», звук базується на жіночому голосі, що наспівує, подаючи сигнал усім органам чуття про те, що ось-ось має відбутися щось захоплююче.

 

Дізнайтеся більше про новий мультисенсорний фірмовий почерк INFINITI ТУТ.

 

Оцініть новий зовнішній вигляд і відчуття вже сьогодні

 

Клієнти в Досі (Катар), Монтерреї (Мексика), в центрі Лос-Анджелеса і Джорджтауні (Техас) зможуть одними з перших оцінити новий дизайн і естетику салонів INFINITI.

 

Оновлення інших представництв INFINITI в Америці та на Близькому Сході заплановано на кінець цього року, а згодом будуть оновлюватися і представництва по всьому світу.

 

# # #

 

Довідка про INFINITI

 

INFINITI Motor Company базується в Йокогамі, Японія, і здійснює свою діяльність по всьому світу, включаючи регіональні офіси в Америці, Китаї та Дубаї. Автомобілі преміумкласу INFINITI збираються на виробничих потужностях в Японії, Північній Америці та Китаї. Дизайн-студії INFINITI розташовані в Ацугі-Ші поблизу Йокогами, Лондоні, Сан-Дієго та Пекіні.

 

Додаткову інформацію про INFINITI можна знайти на сайті: http://www.infiniti.com

 

Також ви можете стежити за INFINITI на Facebook, в InstagramTwitter, та переглядати наші найновіші відео на YouTube.